Ponedjeljak, 20.4.2020.

Poštovani roditelji i draga djeco,
ovaj tjedan obilježit ćemo Dan planete Zemlje (22.4.), Noć knjige (23.4.) te Dan grada (24.4.). 
 
Za današnju aktivnost bit će vam potrebno:
Vaš zadatak je pročitati slikovnicu te nakon toga porazgovarati s djetetom o tome kako joj/mu se svidjela slikovnica, na koji način mi čuvamo naše šume, potoke, grad, ulice, selo, kako i kuda odlažemo naše smeće… 
Nakon razgovora, zadatak za dijete je osmisliti te nacrtati strip po priči “Pismo iz Zelengrada”. 
Kako će izraditi strip?
 Na temelju pročitane priče dijete neka ponovo prepriča priču te izdvoji ključne dijelove radnje. Koliko će ključnih dijelova biti na toliko polja neka podijeli papir pomoću linija. U svako polje potrebno je nacrtati i obojati ključne dijelove radnje po onom redoslijedu po kojem su se zbivali u priči. Dijete koje zna pisati može iznad likova u oblačiće napisati što lik govori. Ako je djetetu potreban veći papir, a doma imate samo papir veličine A4, možete nekoliko A4 papira selotejpom ili ljepilom spojiti.
 
Želimo vam ugodan rad i puno zabave,
 
vaše odgajateljice.
 

Utorak, 21.4.2020.

Kao što smo već napisale što ćemo raditi ovaj tjedan, naravno da smo isplanirale raznovrsne aktivnosti!
Za današnje aktivnost bit će vam potrebno:
 
    – A4 papir ili veći (iz bloka A5)
    – kolaž papir, ljepilo, škarice
    – Globus ili fotografija planete Zemlja
    – olovke, bojice, flomasteri
 
Današnji zadatak je da dijete nacrta planetu Zemlju te da kontinente i vodene površine lijepi izrezanim komadićima  kolaž papira. Likovna aktivnost trebala bi biti što preciznije napravljena, a Vi roditelji potaknite djecu da izrezuju manje komadiće i lijepe ih na gusto (jedno do drugog)kao mozaik. Cilj ove aktivnosti je da djecu potaknete na urednost, pažnju, koncentraciju i strpljenje.
Nakon toga porazgovarajte na temu koliko je i zašto važno čuvati prirodu, kako možemo očuvati prirodu, kako pomažemo našoj planeti i sl. pitanja. Potom neka djeca nacrtaju u manje oblačiće ( ili manje kom.papira)lijepe poruke prirodi, a oni koji znaju neka ih napišu.
Uz crtež poruke, Vi nam ukratko objasnite značenje. Gotove poruke djeca zalijepe oko planete Zemlja.
 
Da bi Vam dan bio kvalitetno ispunjen, prošetajte s djecom te napravite “Check it listu”u kojoj ćete djeci zadati da pronađu, uoče predmete, biljke, životinje, otpad, raznoliko smeće i  sl. u prirodi i okolišu oko vas, pa uz eko matematičku igru trebaju brojati pronađene predmete, a potom ih nacrtati i/ili napisati u tablicu ( pridružiti broj i pripadajući element). Tablica nam služi i za klasificiranje elemenata čisto-nečisto, zdravo- nezdravo za našu prirodu.
 
 
I ZA KRAJ:
LIMAČI i BIPSIĆI, NE ZABORAVITE CRTATI UZ PRIČU ” DRVO NADE”!!!
 
Zahvaljujemo se svi na dosadašnjim prikupljenim crtežima koji su zaista lijepi, no ujedno molimo Vas roditelje da djecu potaknete da crtaju pojedine dijelove priče koji nedostaju(npr. tužna vrba u proljeće, sječa šume, vrba u jesen,djeca koja se igraju u hladu njezinih grana…
Obratite pozornost na sadržaj priče te ponudite i vi pokoju ideju što bi još mogli nacrtati a vezano je uz priču i prirodne pojave …budite zajedno maštoviti, ali samo djeca crtaju!!!! 
Cilj aktivnosti je izrada slikovnice koja prati tekst priče( raznoliki crteži-ilustracije djece).
P.S. Draga naša djeco i poštovani roditelji,
budite odgovorni i redovito izvršavajte postavljene zadatke (i oni su dio programa “Male škole”), kao u vrtiću tako i kod kuće. IGRAJTE SE ZAJEDNO SA RODITELJIMA …A KROZ IGRU I ZAJEDNO UČIMO!
 
Ugodan dan i puno zabave,
pozdravljaju vas vaše odgojiteljice.
 

Srijeda, 22.4.2020.

Dragi naši „Limači“ i „Bipsići“, ispričavamo se što ste čekali današnje zadatke no imali smo malih tehničkih poteškoća. Danas je Dan planeta Zemlje! U prilogu vam šaljemo snimku Eko himne koja je djeci već poznata od ranije. Za vas, djeco, imamo jedan jako važan zadatak, a to je: osmisliti koreografiju za našu eko himnu! Ako želite, možete se snimiti i poslati nam snimke ovdje na mail.
Uz to, pripremile smo vam nekoliko zagonetki (koje se nalaze u privitku) za vaše pametne glavice! 
A za one koji žele više, ovdje su video i tekst pjesmice „Mali čuvari velike Zemlje“!

http://www.pjesmicezadjecu.com/dan-planete-zemlje/mali-cuvari-velike-zemlje-tekst-i-video.html

Izvori: http://www.pjesmicezadjecu.com/

Zagonetke

Mali čuvari velike Zemlje

EKO HIMNA DV KRIŽEVCI

Želimo vam ugodan rad i puno zabave!

Vaše odgojiteljice.

 

Četvrtak, 23.4.2020.

Poštovani roditelji i draga djeco,
 
danas je “Noć knjige” pa vam predlažemo da zajedno to obilježimo čitanjem, prepričavanjem te igranjem govornih igara.
 
Bit će vam potrebno:
  • papir, olovka
  • priča: “Štatutko i Marcel Kiepach”
  • ostale priče i slikovnice (koje imate kod kuće)
  • igre za proširivanje vokabulara (govorne igre)

Link priče:  J. PETRLIĆ PJER I NJEGOV KNJIŽEVNI JUNAK ŠTATUTKO VAM PRIČAJU PRIČU: „ŠTATUTKO I MARCEL KIEPACH“.

Prilažemo vam i linkove na kojima su priče za djecu, ali i vi odrasli možete se prisjetiti priča iz Vašeg djetinjstva zajedno s njima! 😊
 

Za početak možete porazgovarati s djetetom o tome što ono misli što bi to bila “Noć knjige” te njihove kreativne izjave zapisati na papir (oni koji znaju pisati mogu i sami ). Nakon razgovora predlažemo vam da zajedno s djecom poslušate priču “Štatutko i Marcel Kiepach” te da čitate priče, slikovnice koje imate kod kuće ili na priloženim linkovima. Kada pročitate ili poslušate priče predlažemo vam da zajedno odigrate govorne igre koje ćemo vam napisati ili neke po vašem izboru!

Također, tko želi može nam poslati video uradak ili glasovnu poruku vaših igara ili prepričati priču koja im se danas najviše svidjela. Jedva čekamo čuti/vidjeti! 
 
Primjeri govornih igara: 
  1.  Nađi 5
Cilj: obogaćivanje vokabulara (imenice)
Igra: Osoba zadaje glagol kojem  dijete treba pripojiti pet odgovarajućih imenica. Npr.: “Što možemo otvoriti?” Dijete treba odgovoriti s pet logičnih rečenica. “Možemo otvoriti vrata. Možemo otvoriti knjigu. Možemo otvoriti kutiju. Možemo otvoriti bocu. Možemo otvoriti torbu.” U početku se igrajte tako da tih pet predmeta dijete traži i pronađe u obližnjem prostoru npr. u sobi, kuhinji, dvorištu. U naprednijoj verziji igre možete povećati broj zadanih predmeta, npr. “Nađi 7”. 
 
Prijedlog mogućih zadataka: 
 
Što možemo rezati?
Što možemo piti?
Što možemo zatvarati?
Što možemo brisati?
Što možemo odijevati?
Što možemo prati?
 
       2.  Juha ili kompot
Cilj: razlikovanje voća i povrća, razvoj slušne pažnje
Igra: Recite djetetu: “Kuhati ćemo zamišljenu juhu i kompot. Što stavljamo u juhu? Povrće. A od čega se kuha kompot?  Od Voća.” Nasumice izgovarajte nazive voća i povrća. Kad čuje naziv voća dijete treba reći: “Kompot!”, a kad čuje naziv povrća treba reći “Juha!”. Nakon jednog kruga uloge se mijenjaju i dijete izgovara nazive voća i povrća koje poznaje. 
 
Primjer jednog “kruga”:
  • Kruška.
  • Kompot!
  • Jabuka.
  • Kompot!
  • Luk.
  • Juha!
  • Borovnica.
  • Kompot!
  • Mrkva.
  • Juha!
  • Celer.
  • Juha!
     
      3. Idemo na put
 
Cilj: proširivanje vokabulara (imenice)
Igra: Recite djetetu: “Idemo na put i moramo ponijeti sa sobom što više moguće stvari koje su…. (zadajte opisni pridjev, npr. stvari koje su slatke, kisele, slane, tvrde i dr.). Zatim dijete nabraja nazive odgovarajućih predmeta. 
 
     4. Reci suprotno
Cilj: proširivanje vokabulara, uvježbavanje odabira riječi sa suprotnim značenjem, razvoj slušne pažnje
Igra: Osoba izgovara riječ, a dijete treba izgovoriti riječ sa suprotnim značenjem, npr. hladan-vruć. 
 
Prijedlog riječi: 
jutro-večer, dan-noć, zima-ljeto, tanak-debeo, mokar-suh, oštar-tup, sjeo-ustao, visoko-nisko, sutra-danas, kasno-rano, spor-brz, čist-prljav, mekan-tvrd, mlađi-stariji i dr.
 
      5. Tko je čije dijete
Cilj: utvrđivanje imena životinja i njihove mladunčadi
Igra: Roditelj baca djetetu loptu i istodobno izgovara ime neke životinje, a dijete dok je vraća treba izgovoriti naziv mladunčeta te životnije. 
 
      6. Dopuni rečenicu
Cilj: Poučiti dijete upotrebljavati prijedloge u rečenicama 
Igra: Osoba izgovara rečenicu u kojoj postoji prijedlog. Umjesto da ga izgovori, pljesnut će dlanovima. Npr. “Pčela je sjela (pljesak) cvijet.” Dijete treba ponoviti rečenicu s prijedlogom: “Pčela je sjela na cvijet.”
 
Primjeri rečenica: 
 
Vrt je bio…….kuće. (iza, ispred)
Baka leži…..kauču. (na)
Djed sjedi….fotelji. (u)
Mama je stavila tortu……stol. (na)
Dječak je izvadio knjige…..torbe. (iz)
Mačka se skrila……. kreveta. (ispod)
Medvjed spava…..kruške. (ispod) 
Putnici su ušli……autobus. (u)
 
      7.  Dodaj riječ
 
Cilj: Vježbanje vještine proširivanja rečenica.
Igra: Recite djetetu: “Izgovorit ću rečenicu. Npr.: “Dječak pije sok.”, Što misliš, možemo li dodati neke pojedinosti o tome kakav je sok?
Pokušajmo dodavati riječ.
 
Primjer: 
 
Zadana rečenica: “Dječak pije sok.”
Igrač 1: “Dječak pije gusti sok.”
Igrač 2: “Dječak pije gusti sok od marelice.”
Igrač 1: “Dječak pije svježe iscijeđeni gusti sok od marelice.”
Igrač 2: “Ujutro dječak pije svježe iscijeđeni gusti sok od marelice.”
 
 
      8.   Luckaste rečenice 1
 
Cilj: vježbanje razumijevanja na razini rečenice, razvoj logičkog mišljenja, općih znanja i povezanog govora
Igra: Smišljajte različite rečenice s greškom u smislu, a dijete treba ispraviti grešku. Ovo je vrlo zabavna, a ujedno i korisna igra.
 
Primjeri: 
 
Dječak je prozorom razbio loptu.
U proljeće je selo poplavilo rijeku.
Poslije gljiva u šumi raste kiša.
Turisti su na more doletjeli vlakom.
Volim kruške, jabuke i ostalo povrće.
Baka je na željezničkoj postaji čekala avion.
Kada nam je hladno, grijemo se sladoledom.
 
 
     9.  Intervju   
 
Cilj: razvoj povezanog govora, vježbanje postavljanja smislenih pitanja i odgovaranja na postavljena pitanja povezanim, smislenim, proširenim rečenicama. 
Igra: Prvo upoznajte dijete s pojmovima “intervju”, “reporter”, ili “novinar”. Objasnite mu da je intervju razgovor u kojem novinar postavlja pitanja osobi koja na njih odgovara. Odaberite temu intervjua, npr. posjet zoološkom vrtu, ljetovanje na moru, zanimljiv izlet i dr. Prvo vi postavljajte pitanja djetetu, a zatim dijete može intervjuirati mamu, tatu, baku, djeda itd.
 
 
     10.  Uhvati glas 
Cilj: Traženje određenog glasa u riječima na temelju slušne percepcije.
Igra: Recite djetetu da pažljivo sluša i odredi koje od izgovorenih riječi sadrže zadani glas. Izgovarajte pojedine riječi i kad je dijete čulo određeni glas, mora ga “uhvatiti” (pljesnuti dlanovima), kada tog glasa nema – ne plješće. 
 
Primjer: “Kada čuješ glas (š), zaplješći dlanovima: sok, šala, šaka, mašta, sol, mast, njuška, sirup, list, lišće, miš…
 
Za kraj, prisjetimo se malo kako su nekad “Limači” pričali priče jedni drugima. Jedva čekamo to ponoviti, čim prije! 😊🤗
 
Želimo vam ugodan dan i puno zabave,
 
vaše odgojiteljice.
 

Petak, 24.4.2020. 

 
Dragi “Bipsići” i “Limači”, poštovani roditelji, 
danas obilježavamo Dan grada. Naime, naš grad Križevci danas slavi 768. rođendan. Koliko djeco vi imate godina? Pokušajte uz pomoć braće, sestara ili roditelja izračunati koliko je vaš grad stariji od vas.
 
Za današnju aktivnost potrebni su: 
  • priča Josipa Petrlića Pjera “Štatutko i Marcel Kiepach”
  • škare, ljepilo, selotejp, karton, kartonske kutije, tulci/role od toalet papira, papir, tetrapak, pet ambalaža,žica…
Jeste li već poslušali priču Josipa Petrlića Pjera “Štatutko i Marcel Kiepach”? Ako niste, poslušajte ju danas na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=xGSH6g1hjBU.
 
Nakon što ste pažljivo poslušali priču možete odgovoriti na sljedeća pitanja:
  • Tko je bio Marcel Kiepach?
  • Što znače riječi izumitelj, izum?
  • Zašto su nam važni Marcel i njegovi izumi?  
Sada se vratimo na rođendan našega grada. Kada netko slavi rođendan, što tada radimo? Osim što se zabavljamo i veselimo, toj osobi darujemo poklon. Pa tako ćemo i mi našem gradu nešto darovati. Zamislite da ste danas vi djeco izumitelji, upravo kao i naš Marcel. Što bi vi mogli izumiti i pokloniti svome gradu? Čemu bi taj izum služio, na koji način radio? Kako bi pomogao našem gradu i ljudima koji žive u njemu? Pokušajte izraditi izum koji ste zamislili od stvari koje imate kod kuće (karton, papir, tulci/role od toalet papira, ljepilo, selotejp, što god vam padne na pamet). 
Slike, videa, objašnjenje izuma s nestrpljenjem očekujemo 🙂.
Želimo vam ugodan dan i puno zabave, 
vaše odgajateljice.
❤
 

Ponedjeljak, 27.4.2020.

 
Dragi “Bipsići” i “Limači”, poštovani roditelji,
za današnju ponuđenu aktivnost potrebno vam je:
  • nekoliko plastičnih boca/manjih zdjelica/plastičnih čaša
  • kutija
  • lopte ili drugi predmeti.
Za početak pripremite poligon kao i na snimci u prilogu (poslana vam je na mail). Umjesto crvenih i žutih označivača prostora možete koristiti plastične čaše, manje plastične boce, male zdjelice… Ukoliko nemate doma dovoljno lopti, možete koristiti i druge predmete (plišance, jastučiće, čarape…) koje možete staviti u kartonsku kutiju. Ukoliko se dijete natječe s sestrom, bratom, mamom ili tatom potrebno je dogovoriti pravila kretanja po poligonu. Npr. odgajateljice na snimci radile su poligon tri puta na način da su se prvi puta poligonom kretale četveronoške unaprijed, drugi puta četveronoške unazad, treći puta skačući sunožno. Zadatak je u što kraćem vremenu predmete na kraju poligona prebaciti na početak poligona.  
 
Nakon poligona kako bi se malo umirili i odmorili možete odigrati igru pogađanja.
 
IGRA POGAĐANJA 
 
Cilj: aktivizacija vokabulara, ponavljanje zbirnih imenica, razvoj logičnog mišljenja.
 
Igra: Predlažemo djetetu da postavljanjem pitanja sazna koji ste predmet, životinju, voće ili povrće zamislili. Dijete postavlja pitanja na koja mi  odgovaramo samo sa da ili ne. Naprimjer:
 
Dijete: “Je li je to jestivo?”
Vi: “Ne.”
Dijete: “Je li to odjevni predmet?” 
Vi: “Da.”
Dijete: “Ima li rukave?”
Vi: “Da.”
Dijete: “Jesu li rukavi kratki?”
Vi: “Ne.”
Dijete: “Jeli za hladno vrijeme?”
Vi: “Da.”
Dijete: “Je li to vuneno?”
Vi: “Da.”
Dijete: “Je li to pulover?”
Vi: “Da, to je pulover.”
 
Ukoliko želite, svoje aktivnosti možete snimiti te nam poslati. 
 
Želimo vam ugodan dan i puno zabave,
vaše odgajateljice.
❤
 

Utorak, 28.4.2020.

Dragi naši”LIMAČI” i “BIPSIĆI” te poštovani roditelji,
za danas smo vam pripremile raznovrsne igre koje možete povoditi na otvorenom( dvorištu,oko kuće) ili u kući.
Prva igra zove se “ZAPAMTI ŠTO NEDOSTAJE”
Za igru je potrebno pripremiti 8 različitih predmeta koje ćete zajedno sa djetetom staviti na stol. Dijete treba dobro  pogledati sve ponuđene predmete, a zatim dok se okrene s leđima, vi sakrijete po 2 predmeta.Tada dijete treba pogoditi koji predmeti nedostaju.Igra može trajati sve dok dijete iskazuje interes za nju, a vi mu budite i verbalni poticaj (“ajmo  zapisati koliko si predmeta pogodio/la”).
Vrlo interesantno za djecu je kad zamijenite uloge; neka dijete bude voditelj igre, a vi igrač(osoba koja pogađa).
 
Druga varijanta ove igre : ponovo postavite s djetetom različite predmete (igračke)te ih pokrite prekrivačem. Ponovo vi uzimate po 1 ili 2 predmeta dok je dijete okrenuto leđima ili čvrsto žmiri, zatim otkrijete prekrivač, a dijete treba reći što nedostaje.
Igrajte se i u zamjeni uloga!!!
Cilj ove igre: razvoj pamćenja, vizualne percepcije
 
 
Zanimljivi POLIGON: “ŠKOLICA”
Za početak pripremite poligon kao na snimci u prilogu.
Znači potrebno vam je: obručevi (ukoliko ih nemate), krep traka, kreda u boji, stolica – 6 kom, manja kutija ili koš, 6 lopti ( kakve imate kod kuće) ukoliko igrate natjecateljsku igru s djetetom; mogu igrati braća ili sestre.
Poligon(natjecanje)započinje na zadani znak (pozor,sad!!) 
Dijete i vi uzimate po 1 loptu, nosite ju u rukama dok skačete školicu, zatim kotrljate loptu po stolicama da upadne u koš i trčite nazad na početak po 2. i 3. loptu. Pobjednik je onaj tko ubaci više lopti u koš (kutiju).Veličina poligona predviđena je za igru na dvorištu, travi; ukoliko nemate tu mogućnost igre na zraku, prilagodite je unutarnjem prostoru.
Prilagodite rekvizite za poligon koje imate u kući, u garaži; npr. umjesto stolica može poslužiti daska po kojoj se kotrlja lopta)… 
Cilj igre: i dalje razvijanje koordinacije pokreta, okulomotorna koordinacija, preciznost, brzina, spretnost.
 
Nakon poligona i natjecanja predlažemo vam dobro poznatu igru iz našeg djetinjstva “VRUĆE-HLADNO”
Za one koji su je zaboravili: mama ili tata odabere predmet i pokaže djetetu što traži. Dijete izađe van iz sobe dok roditelj sakrije predmet. Kada dijete uđe u sobu govorite mu toplo, jako toplo kad se približava predmetu; u suprotnom kada je daleko od predmeta možete govoriti hladno, ledeno, sjeverni pol i sl. Kada je dijete nadomak predmetu vičite vrućeeee!
Igra se može igrati i na dvorištu, naravno.
Cilj igre: orijentacija u prostoru, razvoj pamćenja,znatiželje..
Iskoristite ovo lijepo vrijeme za igre na zraku, te vam želimo puuuno dobre zabave.😊🙂
 
Ukoliko želite,svoje zajedničke aktivnosti možete snimiti i poslati nam na mail.
Vaše odgojiteljice❤🤗
 

Srijeda, 29.4.2020. 

Draga djeco! 

Danas je Međunarodni dan plesa pa smo vam pripremile puno glazbe uz koju se možete zabaviti!

Snimile smo vam već od prije poznate pjesmice: „Himna vrtića“, „Kili, kili“, „Kad se mnogo malih složi“, „Proljeće“. Pokušajte se sjetiti stihova i otplesati te nam poslati vaše video uratke!

 Evo vam i riječi pjesmice „KILI, KILI“!

KILI, KILI, KILI

AKA ZAKA

OKO AMA BUM, BUM, BUM 2X

 OLE MAJOLE

KILI, KILI, KILI

BUM, BUM, BUM 2X

Uz to, tete Andrea i Martina snimile su vam jedan zanimljiv poligon za koji su vam potrebne: čaše, najlonke i loptica. Cilj je što prije srušiti sve čaše, ali bez pomoći ruku i nogu! 

Uživajte i nastavite biti vrijedni kao i do sada! 

Vaše odgojiteljice

Četvrtak, 30.4.2020.

Dragi “Limači” i “Bipsići”, poštovani roditelji,

za aktivnosti koje vam danas predlažemo potrebno vam je:

  • plastelin
  • loptica za stolni tenis ( ili neki drugi predmet koji se može lako micati puhanjem)
  • slamčice
  • papir
  • flomasteri
  • plastični čepovi

Za početak možete odigrati natjecateljske igre. Puhanje loptice kroz labirint od plastelina s ili bez slamčica. Ukoliko kod kuće nemate plastelin predlažemo vam da napravite domaći plastelin, koji djeca mogu iskoristiti i nakon igre. Pobjednik je onaj koji prije “dovede” lopticu (puhanjem) do cilja. Druga igra koju vam predlažemo zove se “Tko će prije”. Nacrtajte linije kao na slikama, možete dodati i neke koje ste sami osmislili, zatim uzmete čepove različitih boja te pokušajte što prije i točnije stići od jedne točke do druge. Nakon natjecateljskih igara predlažemo vam igru prostorne orijentacije kako bi se malo odmorili i umirili.

IGRA PROSTORNE ORIJENTACIJE

Cilj: poučavati dijete upotrebljavati prijedloge u rečenicama i razumijevanje prostornih odnosa

Izaberite jedan predmet npr. kemijska olovka, žlica, vilica, loptica, mobitel, daljinski upravljač itd.. Nakon toga izabrani predmet stavljajte na razna mjesta. Npr. izabrali ste lopticu i stavili je pokraj televizije. Dijete tada treba reći gdje se nalazi loptica u odnosu na televizor, punom rečenicom. Pokušajte iskoristiti što više prijedloga: iznad, ispod, ispred, pokraj, iza, između, gore, dolje, u, na, lijevo i desno.

Primjeri:

  1. Lopticu ste stavili ispod

      Dijete kaže: “Loptica se nalazi ispod stola.”

  1. Lopticu ste stavili u čašu.

      Dijete kaže: “Loptica se nalazi u čaši.

  1. Lopticu ste stavili na krevet.

      Dijete kaže: “Loptica se nalazi na krevetu.”

  1. Lopticu ste stavili između mobitela i daljinskog upravljača.

       Dijete kaže: “Loptica se nalazi između mobitela i daljinskog upravljača.

KAKO NAPRAVITI DOMAĆI PLASTELIN?

  • 400 g glatkog brašna
  • 130 g kuhinjske soli
  • 40 g limunske kiseline (prah)
  • Zakuhati 400 ml vode u koju dodamo 2 jušne žlice ulja. Vruća tekućina oprezno se ulije u smjesu brašna, soli i limunske kiseline te se sve dobro izmiješa.
  • Po želji možemo dodati prehrambenu boju.  

Ukoliko želite, svoje uratke možete nam snimiti te nam poslati. 

Želimo vam puno zabave,

vaše odgojiteljice.